Székhelyszolgáltatás

Tisztelt Érdeklődő!

Újdonságként 2017-ben már vállalunk székhely szolgáltatást is. Elsősorban számviteli szolgáltatást is igénybe vevő ügyfeleink részére. Cégünk nem csak a postázási feladatokra szeretne szorítkozni, hanem a törvényi előírásoknak megfelelően az ügyfél cégiratait is tárolja. Alapító okiratokat, beszámolókat, és a postától átvett dokumentumokat is. Továbbítjuk a megbeszéltek szerinti formában az ügyfél részére, vagy akár a könyvelőirodának is. A könyvelési adatait, számláit abban az esetben tároljuk, amennyiben mi végezzük ezt a feladatot is.

Mi kis iroda vagyunk, de igény szerint kérhet irodai segítséget is: fénymásolás, szkennelés, e-mail küldés – fogadás, nyomtatás, internethasználat. Ennek feltételei, és igénybevétele külön megbeszélés alapján történik.

Egy székhely ellenőrzésekor a hatóságok nem csak azt figyelik, hogy vajon a cég átvette-e az adott küldeményt, hanem hogy a székhelyen megtalálhatóak-e az alapító iratai, beszámolói. A cég képviselője, meghatalmazottja valóban megtalálható-e, elérhető, esetleg egyeztetett időpontban személyes megjelenése is lehetséges. Mi ennek szellemében vállaljuk a szolgáltatást. Ezért nem csak saját tevékenységünkre vagyunk igényesek, de egy új ügyfél székhely szolgáltatási szerződésének megkötése előtt átvilágítjuk a céget. Ettől függően döntünk a szerződéskötésről.

A székhely szolgálatot mi nem bontjuk részfeladatokra, ezért nincsenek különböző "csomag díjak". Egységesen 5.000 Ft/hó díj ellenében vállaljuk a fent leírtakat.

 

Lengyel Krisztina

Irodavezető

 

 

 

 

Találatok: 544